Google Analytics ir Google Ads
ŽODYNĖLIS
SEARCH TERM – paieškos užklausos, kurios buvo vedamos vartotojų, kai buvo parodytas Jūsų skelbimas.
NEIGIAMI RAKTAŽODŽIAI – raktiniai žodžiai pagal kuriuos nenorime rodyti savo skelbimų.
DINAMINĖ PAIEŠKOS KAMPANIJA – kai svetainėje turime daug produktų, paslaugų, tačiau visada turime riziką, kad tam tikrų potencialių raktinių žodžių į savo paieškos kampaniją neįtraukėme. Šioje kampanijoje vartotojui įvedus paieškos užklausą, Google nuskanuoja Jūsų svetainę – jei joje turite vartotojo ieškomą produktą ar paslaugą, Google parodys Jūsų skelbimą.
CLICK – skaičius, kiek kartų buvo paspaustas Jūsų skelbimas.
PR arba CTR– paspaudimų rodiklis (kiek matančiųjų paspaudė skelbimą procentinė išraiška).
KOKYBĖS BALAS – vienas iš pagrindinių būdų, kuriais Google užtikrina, kad skelbimai būtų naudingi, – jų kokybės įvertinimas. Naudingesnius skelbimus Google rodo aukštesnėse paieškos rezultatų puslapių pozicijose, kad naudotojai galėtų matyti jų užklausas atitinkančius skelbimus, o reklamuotojai galėtų sulaukti naudotojų, kurie ketina pirkti, paspaudimų. Kokybiški skelbimai ne tik labiau patinka naudotojams, bet ir duoda papildomos naudos reklamuotojams, pvz., užtikrina mažesnius mokesčius už paspaudimą bei suteikia galimybę pateikti daugiau informacijos naudojant skelbimo plėtinius. Kokybės balas suteikiamas 1-10 balų intervale.
CPC (cost per click) – mokestis už paspaudimą.
ATMETIMO RODIKLIS – kiek procentaliai visų atėjusių iš karto paliko svetainę. Optimalus vidurkis įprastai laikomas apie 40 proc. Kuo atmetimo rodiklis mažesnis tuo kampanijų srauto kokybė ir viso ateinančio srauto įsitraukimas į turinį geresnis.
KAMPANIJŲ EFEKTYVUMĄ PAMATUOTI GALIMA – analizuojant kokybines metrikas Google Ads paskyroje ir Google Analytics. Įprastai turime vertinti išlaidas, kainą už paspaudimą, išlaidas, gautas konversijas, atmetimo rodiklį, pagalbines konversijas bei mokestį už konversiją.
SKELBIMO PLĖTINIAI – gali būti rodomi ne visada. Tai priklauso nuo skelbimo reitingo.
GOOGLE ADS PAIEŠKOS KAMPANIJOJE SVARBU – maksimaliai išpildytas ir išbaigtas skelbimas atitinkantis vartotojo paieškos užklausą, tvarkingai sukurti skirtingų tipų plėtiniai bei tinkamai atrinkti raktažodžiai ir jų atitikties tipai.
GOOGLE ADS REKLAMOS TIPAI:
- Gmail (Gmail sponsored promotions)
- GND (Google Display Network)
- Remarketing
- Remarketing lists for search (RLSA) – Remarketingo auditorijos naudojimas paieškos skelbimų taikymui.
- DSA – Dynamic Search Ads – Dinaminės paieškos skelbimai.
- Dynamic Remarketing – Dinaminio remarketingo paieškos kampanijos, kuomet automatiškai vartotojas baneriuose mato jau anksčiau žiūrėtas prekes Jūsų svetainėje.
- Video campaigns – vaizdo įrašų reklama Youtube tinkle.
- Google Search Ads – Reklama Google paieškos rezultatų puslapiuose.
Naudotis įrankiu – KEY WORDS PLANNER (raktinių žodžių planavimo priemonė).
Google Business
- Galima kurti įrašus, skelbti verslo naujienas, akcijas. Įrašo galioji terminas nuo paskelbimo – 7 dienos.
- Susieti Google mano verslo paskyras su Google Ads, kad vartotojas skelbime matytų arčiausiai jo esančią Jūsų verslo lokaciją.
- Vertinti žvaigždutėmis.
- Rašyti atsiliepimus.
- Dėti daugiau nuotraukų.
- Kurti verslo aprašą, naudojant tikslinius, Jūsų verslą labiausiai atitinkančius raktinius žodžius