Instagram naudojimas ir influenceriai

Instagram mokymai

Instagram – yra viena populiariausių nuotraukų ir kitokio vaizdinio turinio dalinimosi socialinis tinklas.

RAIT – rinkos ir socialinių tyrimų profesionalai atliko tyrimą apie socialinius tinklus ir kaip žmonės jais naudojasi. Buvo atliktas kiekybinis tyrimas – internetinė apklausa.  Tikslinė grupė – 419 Instagram naudotojai Lietuvoje.  Tyrimas atliktas – 2020 m. gruodį – 2021 m. sausį.

Taigi, tyrimas parodė tokius rezultatus:

95% – respondentų turi IG paskyrą.

5% turėjo, bet per paskutinius 6 mėn. nustojo naudotis.

Respondentai dažnai naudojasi IG:

85% naudoja kasdien

15% naudoja bent kelis kartus per savaitę

IG yra erdvė sužinoti apie žinomų žmonių gyvenimus:

97% seka bent vieno žinomo žmogaus profilį

3% neseka nei vieno žinomo asmens profilio

IŠVADOS ir REKOMENDACIJOS

  • Socialiniai tinklai yra svarbus informacinis šaltinis renkantis prekes ar paslaugas. Jaunos merginos (16-25 m.) statistiškai reikšmingai dažniau teigia, kad Instagram joms yra pirmasis informacijos šaltinis.
  • Dauguma (70%) gyventojų seka arba lanko įmonių soc. tinklų paskyras.
  • Vystant įmonės / prekės ženklo socialinių tinklų paskyras svarbu atsižvelgti į skirtingus vartotojų profilius.
  • Vartotojų lojalumas prekės ženklams yra labai jautrus – vartotojai yra linkę „rinktis iš naujo“.
  •  Turint omenyje populiarėjančią „cancel“ politiką, svarbus dėmesys įmonių / influencerių skelbiamo turinio patikimumui ir aktualumui.
  • Pasitikėjimas nuomonių formuotojais, prekės ženklais / sektoriais turi reikšmingą įtaką vartotojų pasirinkimams. Kilus abejonėms dėl turinio patikimumo, didžioji dalis gyventojų nustotų sekti nuomonės formuotoją.
  • Net trečdalis (33%) „Instagram“ turėtojų pasinaudoja nuomonės formuotojų pasiūlymais soc. tinkluose.
  • Nuomonės formuotojai užima svarbią vietą prekinių ženklų pozicionavime, tačiau gyventojai patikimiausia informacija laiko tą, kurią gauna iš savo pažįstamų, o ne nuomonės formuotojų.
  • Draugų / pažįstamų rekomendacijos turi didžiulę įtaką vartotojų apsisprendimams, todėl „mikroinfluencerių“ įtraukimas tampa vis aktualesnis.
  • Svarbu preciziškai įvertinti nuomonės formuotojo tinkamumą prekės ženklui, atsižvelgiant kokių demografinių ir psichografinių savybių žmonės juos seka.

Apie Instagram influencerius – jų sekėjų pomėgius ir įsitraukimą į jų kuriamą turinį galite sužinoti apsilankę šiame puslapyje – MIGHTY SCOUT.

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn