Marketingas – ką mes parduodame – kainą, produktą ar naudą?
Kokių klaidų marketinge nedaryti, kaip pasiruošti sėkmingo verslo startui ir kokios yra esamo verslo išlaikymo subtilybės.
Kokių klaidų marketinge nedaryti, kaip pasiruošti sėkmingo verslo startui ir kokios yra esamo verslo išlaikymo subtilybės.
Apie tai, kodėl svarbu turėti verslui marketingo startegiją, kaip išlaikyti stiprų prekinį ženklą ir kokie kainų triukai padės Jūsų marketingo strategijoje.
Kaip nepasiklysti skaitmeninėje rinkodaroje, nuo ko pradėti ir kaip gauti maksimumą iš Google Ads reklamos bei Google Analytics įrankio.
Patarimai, kad komunikacija Facebook’e būtų efektyvi bei įtraukiantys socialinių tinklų post’ai – misija įmanoma.
Svetainės funkcionalumo galimybės bei vidinis svetainės SEO.
Kokį vaidmenį marketingas turi atlikti siekiant ilgalaikių ir trumpalaikių įmonės tikslų.
Reklamos planavimas ir jos efektyvumo matavimas – kaip ir kokias eklamos priemones pasirinkti?
Pranešimo žiniasklaidai rengimo subtilybės, ryšiai su visuomene bei žiniasklaida.
Linkedin nauda verslui ir asmeniniam prekės ženklui. Linkedin – asmeninai post’ai – kelias į sėkmę. Triukai Linkedin‘e. Apie ką kalbėti Linkedin‘e?
Kaip parduoti save brangiai ir kokią pardavimų techniką naudoti?
Savęs ir kitų žmonių pažinimo kelias (psichologijos mokslo šaka).