Marketingo strategija – kaip išlaikyti prekės ženklo vertę?
Apie tai, kodėl svarbu turėti verslui marketingo strategiją, kaip išlaikyti stiprų prekinį ženklą ir kokie kainų triukai padės Jūsų marketingo strategijoje.
Apie tai, kodėl svarbu turėti verslui marketingo strategiją, kaip išlaikyti stiprų prekinį ženklą ir kokie kainų triukai padės Jūsų marketingo strategijoje.
Linkedin nauda verslui ir asmeniniam prekės ženklui. Linkedin – asmeninai post’ai – kelias į sėkmę. Triukai Linkedin‘e. Apie ką kalbėti Linkedin‘e?
Kokių klaidų marketinge nedaryti, kaip pasiruošti sėkmingo verslo startui ir kokios yra esamo verslo išlaikymo subtilybės.
Reklamos planavimas ir jos efektyvumo matavimas – kaip ir kokias reklamos priemones pasirinkti?
Svetainės funkcionalumo galimybės bei vidinis svetainės SEO.
Kaip nepasiklysti skaitmeninėje rinkodaroje, nuo ko pradėti ir kaip gauti maksimumą iš Google Ads reklamos bei Google Analytics įrankio.
Savęs ir kitų žmonių pažinimo kelias (psichologijos mokslo šaka).
Pranešimo žiniasklaidai rengimo subtilybės, ryšiai su visuomene bei žiniasklaida.
Patarimai, kad komunikacija Facebook’e būtų efektyvi bei įtraukiantys socialinių tinklų post’ai – misija įmanoma.
Kokį vaidmenį marketingas turi atlikti siekiant ilgalaikių ir trumpalaikių įmonės tikslų.
Kaip parduoti save brangiai ir kokią pardavimų techniką naudoti?