Marketingo strategija – kaip išlaikyti prekės ženklo vertę?

Data: 2024-03-13 16:00-18:00 Apie tai, kodėl svarbu turėti verslui marketingo strategiją, kaip išlaikyti stiprų prekinį ženklą ir kokie kainų triukai padės Jūsų marketingo strategijoje.
Lektorė: Greta Besakirskytė

Mokymų programa

Marketingo mokymų aprašymas

Strateginis marketingo planas apima įmonės, prekės ženklo, prekės ar paslaugos gyvavimo kelių metų laikotarpį. Išanalizavus konkurentus, ištyrus vartotojų poreikius ir įmonės bei prekės poziciją rinkoje, galima numatyti strateginius veiksmus 1-3 metams į priekį. Įmonei lengviau orientuotis rinkoje, planuotis strateginius veiksmus, nešančius didžiausią naudą.

Strateginis marketingo planas ypatingai padeda, kai reikia įvesti į rinką naują produktą arba verslas tampa mažiau pelningas.

Mokymu metu nagrinėsime šias temas:

  • Koks mano pozicionavimas.
  • Kokioje mikro aplinkoje aš veikiu ir kokią verslo vietą užimu.
  • Kokios mano paslaugos yra naudingos ir reikalingos rinkai.
  • Kas mano konkurentai ir koks mano konkurencinis pranašumas.
  • Kokia mano tikslinė auditorija, kam reikalingi mano produktai ir paslaugas bei kaip bendrauti ir pasiekti savo tikslinę auditoriją.
  • Kokios mano verslo stiprybės, silpnybės, grėsmės ir galimybės.
  • Ir kokių marketingo priemonių man imtis, kad pasiekčiau savo tikslus: žinomumo, pardavimų skatinimo..
Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn