- Data: 2024-03-13 16:00-18:00
- Trukmė: 2 valandos
- Sritis: Marketingas
- Kalba: Lietuvių
- Platforma: Zoom
- Kaina: 39 €
Mokymų programa
- Kodėl svarbu turėti marketingo strategiją?
- Marketingo strategijos turinys.
- Rebrandingas ir jo pavyzdžiai.
- Kaip išlaikyti stiprų prekinį ženklą?
- Kainų psichologija.
- Kainų triukai.
Marketingo mokymų aprašymas
Strateginis marketingo planas apima įmonės, prekės ženklo, prekės ar paslaugos gyvavimo kelių metų laikotarpį. Išanalizavus konkurentus, ištyrus vartotojų poreikius ir įmonės bei prekės poziciją rinkoje, galima numatyti strateginius veiksmus 1-3 metams į priekį. Įmonei lengviau orientuotis rinkoje, planuotis strateginius veiksmus, nešančius didžiausią naudą.
Strateginis marketingo planas ypatingai padeda, kai reikia įvesti į rinką naują produktą arba verslas tampa mažiau pelningas.
Mokymu metu nagrinėsime šias temas:
- Koks mano pozicionavimas.
- Kokioje mikro aplinkoje aš veikiu ir kokią verslo vietą užimu.
- Kokios mano paslaugos yra naudingos ir reikalingos rinkai.
- Kas mano konkurentai ir koks mano konkurencinis pranašumas.
- Kokia mano tikslinė auditorija, kam reikalingi mano produktai ir paslaugas bei kaip bendrauti ir pasiekti savo tikslinę auditoriją.
- Kokios mano verslo stiprybės, silpnybės, grėsmės ir galimybės.
- Ir kokių marketingo priemonių man imtis, kad pasiekčiau savo tikslus: žinomumo, pardavimų skatinimo..