- Data: 2024-04-05 16:00-19:00
- Trukmė: 3 valandos
- Sritis: Marketingas & Pardavimai
- Kalba: Lietuvių
- Platforma: Zoom
- Kaina: 49 €
Mokymų programa
- Marketingo vaidmuo pardavimuose
- Pardavimų skatinimas B2C
- Pardavimų skatinimas B2B
- Pardavimų skatinimo kampanijų tikslai ir KPI
- Pardavimų skatinimo priemonės
- Komunikacijos kanalai
- Biudžetas ir vykdymas
- Pagrindiniai sėkmės rodikliai
Marketingo mokymų aprašymas
Seminaro metu sužinosite kokį vaidmenį marketingas turi atlikti siekiant ilgalaikių ir trumpalaikių įmonės tikslų. Išmoksite tikslingai pasirinkti skirtingas pardavimų skatinimo priemones ir kanalus, apsibrėžti tikslus ir įsivertinti rezultatus.
- Akcijos metu pardavimai išaugo 20%. Tai daug ar mažai?
- 30% lankytojų panaudojo nuolaidos kuponą. Tai daug ar mažai?
- Kokia nuolaida patrauklesnė? Procentais ar eurais?
- Kaip paveikti verslo klientus, jei prašo tik didinti nuolaidą?
- Koks geriausias komplimentas marketingui iš pardavimų komandos?
… ir daug kitų klausimų aptarsime mokymų metu.
Seminaras paremtas ilgalaike patirtimi kuriant ir valdant skirtingų įmonių marketingo strateginius bei taktinius veiksmus. Teorija. Praktika. Patarimai. Net 3 valandos naudingų marketingo žinių!
Dovana! Visi seminaro dalyviai gaus naudingą įrankį – pardavimų skatinimo kampanijų planavimo šabloną.