2020 metais mokytis nuotoliniu būdu niekam nebe naujiena. Aplinkybės ir kintanti rinka keičia ir vartotojų elgesį. Nors visi daug metų buvome įpratę eiti mokytis gyvai į mokyklas, universitetus, įvairius mokymus, seminarus ir kursus, dabar viskas pasikeitė ir žinių semiamės mokydamiesi internetu.
Jau yra atliktas ne vienas tyrimas, kuriuo nustatyta, kokius nuotolinio mokymosi trūkumus ir privalumus mato vartotojai.
Didžiausias trūkumas – nėra tiesioginio kontakto su lektoriais ir mokymų dalyviais. Tyrimai parodė, kad mokymų dalyviams svarbus tiesioginis kontaktas, galimybė gyvai užduoti klausimus bei gauti atsakymus čia ir dabar, o ne po kurio laiko.
Kitas trūkumas – ne visiems tinka nuotolinio mokymosi būdas. Nuotoliniai marketingo mokymai reikalauja disciplinos, t.y. reikia išlaikyti dėmesį, o juk tai sudėtingiau daryti, kai vienu metu galima klausytis mokymų ir kartu atsakinėti į darbinius laiškus.
Trečiasis trūkumas – sudėtingiau įtraukti auditoriją ir ją sudominti. Vedant marketingo mokymus nuotoliniu būdu daug sunkiau į diskusijas įtraukti auditoriją.
Ketvirtasis trūkumas – techniniai nesklandumai. Tiek lektoriai, tiek mokymų dalyviai nerimauja, ar viskas veiks, ar nebus interneto trukdžių, ar gerai girdėsis ir matysis lektorius bei pristatymas.
Tačiau nuotolinis mokymasis turi ir daug privalumų. Didžiausias nuotolinių marketingo mokymų privalumas, kad galima mokytis bet kurioje vietoje. Tai reiškia, kad nebereikia vykti į konferencijas, mokymai pasiekiami tiek Lietuvos, tiek ir užsienio gyventojams.
Kitas privalumas – kaina. Nuotoliniai marketingo mokymai daug pigesni, nes reikia mažiau resursų juos suorganizuoti. Nebereikia į kainą įtraukti salės nuomos, kavos ir pietų pertraukų.
Taigi, mokytis galite iš Jums patogios vietos ir už mažesnę kainą – t.y. laiko ir pinigų sutaupymas.
Ar nuotoliniai marketingo mokymai Jums tinka, galite suprasti tik juos išbandę.