Pranešimas žiniasklaidai – kaip jį parengti?

viešieji ryšiai

KAS YRA NAUJIENA?

Kad Jūsų pranešimas būtų įdomus žiniasklaidai, turi atitikti šiuos kriterijus:

  • Svarba
  • Aktualumas
  • Nauda skaitytojams/klausytojams/žiūrovams
  • Tikslumas
  • Autentiškumas, originalumas

KAIP PATEIKIAMA NAUJIENA?

Naujienos pateikimo struktūra:

  • Naujiena
  • Komentaras
  • Plėtotė
  • Papildoma informacija

NAUJIENOS RAŠYMAS. ANTRAŠTĖ

GERA ANTRAŠTĖ yra originali, išsiskirianti, patraukianti dėmesį, sužadinanti smalsumą, kelianti reakciją, kartais neatitinkanti turinio.

Jeigu bendrovė ar asmuo nėra itin gerai žinomas, neminėkite pavadinimų ir vardų antraštėje. Tai nieko neduos, tik užims svarbesnių raktažodžių erdvę.

Jei nesiseka sugalvoti gerą antraštę, atidėkite tai pabaigai – sugrįžkite po to, kai parašysite tekstą.

PIRMOJI PASTRAIPA

„Įrodykite“, kad žurnalistas ar reporteris privalo skaityti toliau.

PAGRINDINIAI FAKTAI BE PLĖTINIŲ: 5K:

  • Kas?
  • Ką?
  • Kur?
  • Kada?
  • Kodėl?

Į šiuos klausimus turi būti atsakyta Jūsų pirmoje pastraipoje.

KOMENTARAS

  • Komentaras privalo būti suderintas su asmeniu, kurį cituojate. Tas asmuo turi būti pasirengęs ir kitiems komentarams, jei jų prireiktų.
  • Komentaras atskleidžia svarbias detales ir nuomonę apie naujienos objektą.
  • Nurodyti komentuojamo asmens kontaktai (laiške).

KONTEKSTAS

  • Tai, ką dar norėtumėte pasakyti apie naujienos objektą.
  • Trečiųjų šalių komentarai.
  • Susiję tyrimai ir kt. naudinga kontekstinė informacija.

PAPILDOMA INFORMACIJA IR KONTAKTAI

  • „Apie“.
  • Kontaktinė informacija: ryšių su žiniasklaida atstovo ir komentuojančio.

Jeigu norite sužinoti daugiau subtilybių apie ryšius su visuomene, kaip parengti pranešimą žiniasklaidai, kaip bendrauti su žurnalistai bei kaip pamatuoti pranešimo žiniasklaidai efektyvumą, kviečiame į marketingo mokymus – Viešųjų ryšių galia – kaip sudominti žiniasklaidą?

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn