Ryšiai su visuomene

PR ir marketing

Ryšiai su visuomene (angl. public relations, PR)  yra strateginės komunikacijos procesas, kuris padeda užmegzti abipusiškai naudingus ryšius tarp organizacijos ir jos tikslinių auditorijų. Ryšių su visuomene pagalba galima skleisti informacija, kuri formuotų tikslinių auditorijų požiūrį į organizaciją/įmonę/fizinį asmenį.

               RYŠIAI SU VISUOMENE VERSLO ORGANIZACIJOSE

  • Tikslai:
    • Informuoti apie naują produktą;
    • Priminti apie produktą, organizaciją;
    • Pakeisti susiformavusį organizacijos ar produkto įvaizdį;
    • Didinti žinomumą;
    • Formuoti įvaizdį;
    • Didinti verslo vertę;
    • Didinti pirkėjų lojalumą.

Užduotis – skatinti organizacijos žinomumą, naudojant pranešimus žiniasklaidai, renginius ir įvykius visuomenės dėmesiui pritraukti bei derinant strategiją su rinkodaros priemonėmis.

  • Veiklos principai:
    • Informuoti;
    • Šviesti;
    • Įtikinti.

RYŠIŲ SU VISUOMENE PRIEMONĖS

  • Specialios dienos, vakarai, savaitės.
  • Parodos, šou, ekspozicijos, mugės.
  • Susitikimai, seminarai, konferencijos, suvažiavimai.
  • Naujienlaiškiai, informaciniai biuleteniai, brošiūros.
  • Pranešimai spaudai, straipsniai ir interviu, komentarai, spaudos konferencijos ir konferencijos realiu laiku internete.
  • Užsakomieji straipsniai.
  • Vidiniai komunikacijos
  • Duomenų bazės, interneto
  • Įvairūs tyrimai, jų
  • Jubiliejai, šventės,
  • Apdovanojimai,
Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn