Ryšių su visuomene priemonės

Ryšių su visuomene priemonės

Ryšiai su visuomene (angl. public relations, PR)  yra strateginės komunikacijos procesas, kuris padeda užmegzti abipusiškai naudingus ryšius tarp organizacijos ir jos tikslinių auditorijų. Ryšių su visuomene pagalba galima skleisti informacija, kuri formuotų tikslinių auditorijų požiūrį į organizaciją/įmonę/fizinį asmenį.

Ryšių sy visuomene specialistai savo strategijose naudoja tokias priemones:

  • Specialios dienos, vakarai, savaitės.
  • Parodos, šou, ekspozicijos, mugės.
  • Susitikimai, seminarai, konferencijos, suvažiavimai.
  • Naujienlaiškiai, informaciniai biuleteniai, brošiūros.
  • Pranešimai spaudai, straipsniai ir interviu, komentarai, spaudos konferencijos ir konferencijos realiu laiku internete.
  • Užsakomieji straipsniai.
  • Reklama.
  • Vidiniai komunikacijos leidiniai.
  • Duomenų bazės, interneto puslapiai.
  • Įvairūs tyrimai, jų komentarai.
  • Jubiliejai, šventės, sukaktys.
  • Apdovanojimai, sveikinimai.

Apie viešųjų ryšių priemones ir kaip jomis pasinaudoti galite sužinoti marketingo mokymai Ryšių su visuomene galia.

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn