Marketingo tikslai marketingo strategijoje

marketingo tikslai, marketingo strategija

Nuo išsikeltų marketingo tikslų priklauso ir marketingo strategijos kryptis bei pasirinktos reklamos priemonės, kanalai.
Marketingo kompleksas (4P) – tai visuma tarpusavyje susijusių veiksmų ir sprendimų, kuriais siekiama patenkinti vartotojų poreikius ir pasiekti organizacijos marketingo tikslus:

  1. PRODUCT (produktas). Savybės, išskirtinumas, naudos, funkcijos.
  2. PRICE (kaina). Ne tik Jūsų, bet ir konkurentų palyginti.
  3. PLACE (paskirstymo kanalai). Prekybos taškai, vieta, el. parduotuvė.
  4. PROMOTION (rėmimas, reklama).
  5. PROCESSER (procesai). Paslaugų, produktų kūrimas, tiekimas, pardavimo strategijos.
  6. PEOPLE (žmonės). Tikslinė auditorija, personalas.
    Marketingo tikslai gali būti:
     Rinkos plėtimas;
     Pardavimų mastų didinimas;
     Žinomumo didinimas;
     Informuoti apie naują produktą;
     Priminti apie produktą, organizaciją;
     Formuoti įvaizdį;
     Didinti verslo vertę;
     Didinti pirkėjų lojalumą.
    Kuo aiškesni tikslai su tiksliai įvardintais KPI‘s, tuo parengta strategija turės didesnę galimybę būti sėkminga.
    Tikslų pavyzdžiai:
    • 5 000 naujų vartotojų, kurie įsijungė programėlę.
    • Padidėjęs organinis srautas 3 kartus nuo gruodžio mėnesio.
    • Vidutinis pirkinio krepšelis padidėjo 15% iki 52 EUR
    KPI‘s, kuriuos galima matuoti:
    • Paspaudimai – srautas į svetainę.
    • Paspaudimo rodiklis.
    • Išlaidos.
    • MUP – mokestis už paspaudimą.
    • Atmetimo rodiklis.
    • Kiek puslapių klientai atverčia svetainėje.
    • Kiek laiko praleidžia.
    • Konversijos (kontaktai).
    • Konversijos rodiklis.
    • Pagalbinės konversijos.
    • Svetainės pozicijos organinėje Google paieškoje.
    • Matomumas
    • Peržiūros
    • Įsitraukimas
    • Pardavimai
    • Pirkinio vertė
    • Paspaudimai
    • Pasiekiamumas
    • Unikalus pasiekiamumas
    Marketingo mokymai padės daugiau sužinoti apie tai, kokių klaidų marketinge nedaryti, kaip pasiruošti sėkmingo verslo startui ir kokios yra esamo verslo išlaikymo subtilybės.

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn